Kakserviceförsäljningen är igång!

Imorgon fredag kör vi!

Och då är också försäljningstävlingen igång! Sista beställningsdag är den 4/6.

Förstapris är en privatlektion och andra pris är en gång på fredagsridningen. Styrelsemedlemmar deltar inte i tävlingen.

Minimum som varje hushåll behöver sälja, för ridande elever och hästägare, är 10st burkar. Målet är som vanligt ett förtjänstvärde om 50 000 kr. Denna försäljning kommer gå till att köpa in utrustning till ridskolans hästar och ponnyer; så som regntäcken men också nya borstar och ryktlådor.

Katalogerna finns att hämta i entrén. Du kan också skapa en egen försäljningssida på Kakservice hemsida genom att skapa ett konto och logga in på Mina sidor med föreningens kod – BIRIME (https://www.kakservice.se/minasidor/BIRIME).

Betalning kommer att ske med Swish till föreningen. Man märker sin Swish med För- och efternamn på den person som säljer och vilken försäljning (Förnamn Efternamn – Kakservice). Detta för att underlätta arbetet med bokföringen.

Ta upp beställningar, dela din webbshop och ta sedan betalt då du delar ut produkterna så att du kan betala in hela beloppet på en och samma gång.

Kom ihåg att pricka av/skriv upp dig på listan i entrén att du är med och säljer.

Lycka till!

Instagram Inlägg - Kakservice - uppstart